Pytania i odpowiedzi

Na jakie modele telefonów i tabletów macie ofertę?

Listę wszystkich dostępnych modeli telefonów i tabletów znajdziesz w menu sklepu klikając w przycisk >>> LISTA TELEFONÓW I TABLETÓW<<<. Odszukaj na liście swój model telefonu/tabletu i kliknij w jego nazwę. Sklep wyświetli Ci całą ofertę wzorów i rodzajów etui dostępnych do Twojego urządzenia. Jeżeli teraz chcesz sprawdzić listę telefonów/tabletów kliknij TUTAJ.


 

Jak składać zamówienia?

Instrukcja pokazująca jak robić zakupy w sklepie znajduje się w menu sklepu. Wystarczy kliknąć w pozycję o tytule JAK KUPOWAĆ, sklep wyświetli stronę z instrukcją na komputery oraz tablety i telefony. Pamiętaj że zawsze możesz się z nami skontaktować przez email lub telefonicznie. Za każdym razem chętnie odpowiemy na każde pytanie i pomożemy we wszystkim czego będziesz potrzebowała/potrzebował. Jeżeli teraz chcesz zapoznać się z instrukcją kupowania kliknij TUTAJ.


 

Jak mogę zapłacić za zakupy?

Udostępniamy dwa sposoby zapłaty. Pierwszy sposób to przelew tradycyjny na nasze konto firmowe. Dane konta do wpłaty otrzymasz w trakcie składania zamówienia oraz w wiadomości email którą wyślemy do Ciebie po złożeniu zamówienia. Drugi sposób zapłaty to szybka i bezpieczna płatność elektroniczna w renomowanym systemie płatności Przelewy24. Szczegółowe informacje na temat płatności znajdziesz TUTAJ.


 

Widzę że wysyłka jest z Wielkiej Brytanii, ile będę czekała na przesyłkę?

Wysyłka realizowana jest z Wielkiej Brytanii z naszego magazynu. Czas dostawy to od 7 do 21 dni, przeważnie jest to 7-15 dni (98% przypadków). Szczegółowe informacje na temat sposobu i czasu dostawy znajdziesz TUTAJ.


 

Przesyłka idzie z zagranicy, jeżeli zaginie to czy stracę pieniądze?

Dostawa zawsze realizowana jest na naszą odpowiedzialność. Zgodnie z zawartą umową mamy obowiązek dostarczyć zamówiony towar. Jeżeli przesyłka zaginie w transporcie to nie stracisz swoich pieniążków. Towar zostanie ponownie wysłany całkowicie na nasz koszt lub zwrócimy Ci pełną płatność. Ty zdecydujesz jakie rozwiązanie wybierzesz.


 

Chcę kupić etui ale widzę że wysyłka jest z zagranicy, czy będę musiał zapłacić cło czy coś takiego?

Wielka Brytania tak jak Polska leży w Unii Europejskiej, jest to jeden obszar celny więc przesyłka nie jest obciążana cłem ani żadnymi innymi opłatami. Kupując etui w naszym sklepie płacisz tylko za towar plus kosz przesyłki wskazany w zamówieniu i to wszystko. 


 

Czy można zwrócić towar?

Zgodnie z obowiązującym prawem możesz zwrócić towar bez podania przyczyny. Od momentu otrzymania przesyłki masz 14 dni na powiadomienie nas o tym że chcesz zwrócić zamówienie. Od momentu zgłoszenia masz kolejne 14 dni na odesłanie towaru. Szczegółowe informacje dotyczące zwrotów znajdziesz TUTAJ.


 

Kupiłem etui ale pomyliłem model telefonu, etui nie pasuje, czy mogę wymienić na dobre?

Oczywiście że możesz wymienić, błędy się zdarzają, to nic wielkiego. Informacje na temat wymiany znajdziesz TUTAJ.


 

Otrzymałam przesyłkę, etui jest pęknięte, wygląda na uszkodzone w transporcie, co teraz?

Prześlij nam zdjęcie/zdjęcia etui z widocznym uszkodzeniem oraz koperty wysyłkowej z widoczną etykietą adresową. Po otrzymaniu zdjęć i potwierdzeniu zgłoszenia zaproponujemy Ci ponowną wysyłkę na nasz koszt lub zwrot pełnej płatności. Ty zdecydujesz jakie rozwiązanie wybierzesz. Dodatkowo nie będziesz musiała odesłać uszkodzonego towaru.


 

Czy wysyłacie też do innych krajów niż Polska?

Wysyłkę realizujemy na cały świat, koszt dostawy jest taki jak do Polski. Cennik dostawy wskazany jest na stronach produktów. Pamiętaj że za przesyłkę płacisz tylko raz niezależnie od liczby sztuk i kraju przeznaczenia. Podczas składania zamówienia podaj adres zagraniczny a my wyślemy tam towar. Pamiętaj żeby nie zapomnieć o zmianie nazwy kraju, to bardzo ważne.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel