Reklamacje

Reklamacje

1. Produkty oferowane w Sklepie są fabrycznie nowe i oryginalne.

2. Prowadzący Sklep jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym, w szczególności w art. 556 oraz art. 556[1] - 556[3] Kodeksu Cywilnego.

3. Każdą rzecz kupioną w naszym Sklepie możesz reklamować jeżeli posiada wady stanowiące o jej niezgodności z zawartą Umową Sprzedaży. Masz na to dwa lata od dostawy towaru. Jeżeli chcesz zareklamować Towar poinformuj nas o tym przez e-mail na adres sklep@colorcase.pl z dołączeniem dokumentacji zdjęciowej z opisem wady. Możesz to zrobić również przez formularz kontaktowy dostępny na stronach Sklepu lub przez użycie dedykowanej funkcji w panelu Klienta dostępnej po zalogowaniu. Procedura reklamacyjna trwa do 14 dni i w tym czasie powiadomimy Cię o jej rezultacie.

4. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji zaproponujemy Ci ponowną wysyłkę nowego Towaru lub zwrot pełnej płatności w terminie do 14 dni. To Ty zdecydujesz co wybrać.

5. W przypadku nie uwzględnienia reklamacji poinformujemy Cię o tym w formie opinii z wyjaśnieniami niezasadności reklamacji.

UWAGA - Pamiętaj o tym że uszkodzenia mechaniczne powstałe podczas użytkowania etui nie podlegają reklamacji. Etui, futerał, pokrowiec to przedmiot który kupowany jest przede wszystkim w celu ochrony telefonu. Etui po założeniu na telefon izoluje go przed czynnikami zewnętrznymi takimi jak: upadki, uderzenia, siły tarcia itp. Działanie tych czynników rozłożone w czasie ma wpływ na wygląd i kondycję etui. Telefon będzie wyglądał jak nowy natomiast etui może się starzeć, to normalne. Oferujemy Towar wysokiej jakości, każda kupiona sztuka będzie Ci służyć w świetnej kondycji przez długi czas.

 

Życzymy udanych zakupów.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel